Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011



Τι μπορούμε να κάνουμε αν διαπιστώσουμε βλάβη στο συμπλέκτη; Δεν απομονώνει ο κινητήρας και άρα δεν μπορούμε να βάλουμε ταχύτητα, ούτε καν να ξεκινήσουμε. Με τον κινητήρα σβηστό, βάζουμε δευτέρα και το πόδι στο πεντάλ του γκαζιού. Γυρίζουμε τη μίζα και ταυτόχρονα πατάμε δυνατά το πεντάλ του γκαζιού 2-3 φορές. Προσοχή! Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει κατευθείαν και θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Σε όλη τη διαδρομή βέβαια θα κινούμαστε μόνο με τη δεύτερη σχέση, δεν έχει νόημα να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε ταχύτητα. Αν το αυτοκίνητο είναι καταλυτικό, καλό θα είναι αυτός ο τρόπος να αποφεύγεται γιατί μπορεί να πάθε ζημιά ο καταλύτης.


Αν το αυτοκίνητο πάθει λάστιχο σε ανώμαλο δρόμο, όπου η απόσταση του κάτω μέρους του αυτοκινήτου από το έδαφος δεν είναι αρκετή ώστε να χωρέσει ο γρύλος, τότε μπορούμε να κάνουμε το εξής: Βάζουμε τον εφεδρικό τροχό μπροστά από το ξεφουσκωμένο ελαστικό και οδηγώντας προσεκτικά το ανεβάζουμε πάνω στη ρεζέρβα. Έτσι το αυτοκίνητο θα ανέβει αρκετά ώστε να χωρέσει από κάτω ο γρύλος. Έτσι μπορούμε να σηκώσουμε το αυτοκίνητο, να βγάλουμε τη ρεζέρβα από κάτω και να αντικαταστήσουμε το παλιό λάστιχο.


Μία μπαλαντέζα ή ένας φακός είναι απαραίτητα στο αυτοκίνητο. Αν όμως δεν υπάρχει ούτε το ένα ούτε το άλλο και χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο να ελέγξουμε κάτι στο χώρο του κινητήρα τότε μπορούμε να κάνουμε το εξής: Ανάβουμε τους προβολείς του αυτοκινήτου και βάζουμε κάποιον να κάτσει μπροστά στο αυτοκίνητο κρατώντας ανοιχτό ένα λευκό πανί, ή το κάλυμμα του παρμπρίζ για τον ήλιο ή ακόμα και μία εφημερίδα. Το φως αντανακλάται και φωτίζει σχετικά καλά το χώρο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου